אמ;לק🕐
גוגל הציגה "מדד השימושיות של Performance Max", כלי שמסייע למפרסמים למדוד את תוספת התנועה הנובעת מנושאי החיפוש שלהם ולשפר את המיקוד.
📰 והרי החדשות:
גוגל השיקה כלי חדש בשם "מדד השימושיות של Performance Max", המעניק למפרסמים תובנות לגבי השפעת התנועה הנובעת מנושאי החיפוש שלהם. הכלי מיועד לעזור למפרסמים לזהות אם הנושאים החדשים מוסיפים תנועה או שהם רק חופפים עם סימנים קיימים. התכונה מאפשרת למפרסמים לשפר את האסטרטגיות שלהם ולהקצות תקציבים בצורה חכמה יותר.
📘 מה אנחנו לומדים מזה:
✅ מה כדאי לעשות עכשיו:
🎯לסיכום
גוגל משפרת את הכלים העומדים לרשות המפרסמים, ומאפשרת הבנה מעמיקה יותר של תוספת התנועה באמצעות "מדד השימושיות". כלים אלו מסייעים לפרסום ממוקד יותר, אך עדיין קיימות מגבלות של שליטה ישירה בשאילתות.
זקוקים לעזרה נוספת? צרו קשר דרך טופס יצירת קשר כאן לקבלת ייעוץ מקצועי.
מוזמנים להגיב ולשתף את המאמר!