אמ;לק🕐
גוגל מאבדת נתח שוק בתחום החיפושים לראשונה מאז 2015, לרמת פחות מ-90% בשלושת החודשים האחרונים של 2024.
📰 והרי החדשות:
לאחר שנים של שליטה מוחלטת, גוגל ראתה ירידה בנתח שוק החיפושים שלה ברחבי העולם, לראשונה מאז 2015. בחודשים **אוקטובר**, **נובמבר**, ודצמבר 2024, נתח השוק של גוגל ירד לרמות של 89.34%, 89.99%, ו-89.73% בהתאמה. הירידה בנתח השוק מיוחסת בעיקר לירידה בשוק האסיאתי, וכן להתגברות התחרות מצד מנועי חיפוש אחרים כמו Bing ו-Yandex, שאצלם נרשמה גדילה קלה בנתח השוק.
📘 מה אנחנו לומדים מזה:
- מגמת ירידה ברורה בגוגל בנתח שוק החיפושים העולמי.
- התעוררות התחרות בשוקי החיפוש, במיוחד באסיה.
- עניין גובר במנועי חיפוש אלטרנטיביים ואולי גם כיוון של מעבר למנועי חיפוש מבוססי AI.
✅ מה כדאי לעשות עכשיו:
- לעקוב אחרי שינויים במצבי התחרות וההעדפות של משתמשים במנועי החיפוש.
- לבדוק הביצועים והאסטרטגיות בשוקי יעד שונים, במיוחד באסיה.
🎯לסיכום
לירידה בנתח השוק של גוגל יכולה להיות השפעה משמעותית על הדרך שבה ניגשים לקידום ופיתוח עסקי באינטרנט.
זקוקים לעזרה בקמפיינים בגוגל או במעבר לפלטפורמות חיפוש נוספות? השאירו תגובה או שתפו אותנו במחשבותיכם דרך טופס יצירת קשר כאן: trafik.co.il/contact-us
שתפו את המאמר והפעילו תוכנית פעולה מבוססת תובנות חדשות אלו!
