איך לכתוב ניוזלטר בצורה נכונה – כי הכסף נמצא ברשימה

שיווק בניוזלטר הוא שיטה שככל שתפנימו שצריך לאמץ אותה יהיה יותר טוב. באמת, לא חסרים בעלי האתרים והעסקים שגילו את העוצמה של הרשימה הזו בשלב מאוחר בחיי העסק ורוצים לתת לעצמם סטירה מצלצלת על שלא בנו את הרשימה מהיום הראשון.

אז למה כדאי לעשות שיווק בניוזלטר?

למרות שזה יישמע לכם מוזר, יותר קל להתבלט ברשימות התפוצה מאשר ברשתות החברתיות. תחשבו על זה, אדם ממוצע רואה כמה מאות של סטטוסים וציוצים ביום, שהולכים ונקברים בפיד בקצב מסחרר, לעומת פחות ממאה מיילים ביום שנשארים ומחכים לו בתיבה.

אחוזי מכירות גבוהים יותר, אינספור מחקרים נעשו והוכיחו כי הדיוורים עובדים. וזה הגיוני… באפיק השיווק הזה בונים מערכת יחסים עם הלקוחות, אנחנו מגיעים אל הלקוח כשהוא כבר מכיר אותנו, הוא בחר לקבל מאיתנו דיוורים ואם נעשה את זה כמו שצריך הוא גם יקנה מאיתנו בשמחה.

magnet

עלויות נמוכות, התשלום שמשלמים למערכת המדוורת (ראה סקירת ספקי ניוזלטר) הוא בדרך כלל לא גבוה ומחזיר את עצמו עם המכירות. סביר להניח שרוב התקציב שלכם יילך על גיוס הלקוחות והגדלת הרשימה…

 טיפים לכתיבת ניוזלטר בצורה נכונה ויעילה

  • נתחיל מגיוס הלקוחות… המציאות מלמדת שאנשים חושבים קודם כל על תועלתם האישית לכן מומלץ בחום להציע הצעה בעלת ערך לנרשמים (תקראו לזה שוחד אם אתם רוצים..) הצעה כזו יכולה להיות הנחה, קופון, ספר אלקטרוני או כל הטבה אחרת שהם יכולים לקבל בחינם.
  • פרטיות וחוק הספאם- אני לא עורך דין ולכן לא אתן פה המלצות משפטיות, יחד עם זאת שני איסורים שכדאי לקיים הם: 1. לדאוג שכל אחד מקבל את הדיוור המיועד אליו מבלי להחשף לנמענים האחרים.
    2. אל תעביר את הרשימה שלך לגורמי צד שלישי, הנמענים שלך לא יעריכו את זה.
  • סגנון הכתיבה: יש להקפיד שסגנון הכתיבה יהיה אחיד לאורך כל הדיוורים ויעלה בקנה אחד עם סגנון החברה. באופן כללי לא כדאי להשקיע במיילים ארוכים, השאירו את המיילים קצרים וענייניים.
  • כותרת. זה המקום לפרוח ולהתבלט.
  • הדרגתיות: אל תפציץ את הנמענים במיילים לפני שהכרת את ההרגלים שלהם. אפשר להתחיל בדיוור שבועי ואפילו חודשי ולהעלות את המינון בהדרגה בהתאם להרגלי הפתיחה של הרשימה.
  • דאבל צ'ק: ברגע שלחצתם על ה-SEND זה "בלי חרטות". אל תשלחו מייל בלי לבדוק אותו.
  • אירועים מיוחדים: נצלו הזדמנויות של אירועים המוניים/חשובים/ רלוונטים לשליחת מיילים, כך תוכלו לתפוס כותרת מעניינת ולשדר עדכניות.
  • שמרו על אופטימיות– נדירים המיילים שתשלחו שבהם אנשים לא יסירו את עצמם, זה לא משהו אישי (כנראה) וזו לא סיבה להתבעס. אתם רוצים שהרשימה תכיל נמענים שמעוניינים לקבל את הערך ומבינים שהם יראו תועלת. מי שלא רוצה – לא צריך…

אם יש לכם טיפים נוספים או שאתם סתם רוצים להודות לי אתם מוזמנים להשאיר תגובה.
בכל מקרה… הירשמו לניוזלטר שלי לקבלת עדכונים וטיפים נוספים – זה בחינם…

דואר אלקטרוני:
שם:

2 תגובות בנושא “איך לכתוב ניוזלטר בצורה נכונה – כי הכסף נמצא ברשימה

  1. שרון

    אהבתי … כתוב בצורה ברורה והצלחת לגעת בכל הנקודות החשובות.
    תודה… נרשמתי לרשימת התפוצה… מחכה לעוד דברים מעניינים..

  2. פינגבאק: חמישה טיפים לשליחת ניוזלטר – חלק ב' | טראפיק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.