אופטמיזציה ל app store

איך להצליח בPlayStore? אמ;לק להרצאתו של מארק מאסטרסון, אחראי קשרי מפתחים בגוגל

אמ;לקתי עבורכם את אחת ההרצאות הטובות בנושא קידום אפליקציות בפלייסטור:

אני מדלג על כל הסטטיסטיקות שמראות כמה יוזרים משתמשים באנדרויד ואיך. אנחנו יודעים שזה מלאן.
קופץ ברשותכם ל action items. (ומי שלא טוב לו, יום טוב לו!).

נקודת המוצא שעליה מדבר מאסטרסון היא שיש להכיר את ה API. זה יעשה לכם את ההבדל.
לאחר מכן ההרצאה מתחלקת ל-4 נושאים:

  1. איך לבנות את האפליקציה כך שתצליח לקבל נראות
  2. להשיג התקנות
  3. לשמור על המשתמשים אינגייג'ד
  4. להגדיל את המכירות הבינלאומיות
  1. איך לבנות את האפליקציה לטובת כך שתצליח לקבל נראות טובה.
  • דברו נכון עם המכונה…מנוע החיפוש של גוגל מורכב מאלגוריתמים, דברו איתם בשפה שלהם. תראו להם שאתם איכותיים. איך עושים את זה? תתחילו בלהוריד את הצ'קליסטים ממרכז המפתחים google.com ותפעלו על פיהם.
  • עשו אופטימיזציה לפי הגרסה הנוכחית. הבינו מה הכיוון של גוגל והמטרה בגרסא ורקדו לפי החליל הזה. רמז: בגרסא הבאה יהיה דגש על חיי סוללה ושינויים יותר טכניים מכניים.
  • אל תזניחו את הטאבלטים. למעשה הגישה הרווחת כעת היא Tablets First.
  • הנה כמה כלים שאם אתם לא עושים בהם שימוש אתם מפספסים:
    • בטאות ועדכונים מדורגים (חשוב ביותר)
    • תגובות וביקורות מהיוזרים (תגיבו לביקורות שליליות, אל תתעלמו).
    • טיפים לאופטימיזציה (מתקבלים אוטומטית ב- developer console, תקשיבו להם)
    • אנליטיקס – (הולך לצאת עדכון גדול חבל על הזמן…)
  1. להשיג התקנות /הורדות
  • המרקטינג חייבים לעבוד בסנכרון עם המפתחים.
  • השתמשו בכלים השיווקיים החינמיים שהחנות מאפשרת, לדוגמא:
    • וידאו
    • עמוד מפתחים (לבעלי יותר מאפליקציה אחת)
    • טפלו בתגובות (דיברנו על זה)
    • השתמשו ב Play Badgeבאתר שלכם
    • Over the air installs (עם יש באתרך מנגנון הרשמות עם גוגל+)
    • להתעדכן בכלים של Play game services API (גם אם לא פיתחת משחק)
    • פיתחתם משחק? נצלו את הכח של יוטיוב!
    • Cross promote עם admob– כן, גם אם אתם לא משתמשים משלמים
  1. אינגייג'מנט:
  • – App indexing- עזרו לגוגל לסרוק את העמודים הפנימיים באפליקציה. זה ישתלם לכם במנוע החיפוש – במיוחד ללקוחות קיימים.
  • נסו מודלים כלכליים שונים ליוזרים שלכם
  1. להגדיל את המכירות הבינלאומיות

בצעו לוקליזציה לחנות במדינות שונות – לא יודעים את כל השפות? לגוגל יש כלי שיעשה את זה בשבילכם (בתשלום). כמו כן, התאימו את המודל הכלכלי למדינות הנוספות.

לסיום, הצטרפו ל launch pad (הכניסה לסטארטאפים בלבד – לא סוכנויות פיתוח אפליקציות). התכנית החינמית של גוגל שתספק עבורכם כלים לקידום האפליקציה כולל נסייני בטאות. אבל יותר מהכל, תהיו חלק מקהילת המפתחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.