Site icon טראפיק

כנס גוגל מובייל: מוניטיזציה, פרסום וגילויים לאפליקציות (חלק ב')

ממשיכים… (אם לא קראת את החלק הראשון – קרא פה)

אדמוב וDFP לאפליקציות – אפשרויות המוניטיזציה לאפליקציות שגוגל מציעה, את החלק הזה העביר Iky Sandurfly , ממחלקת Partner Business solutions.

אייקי הציע מספר דרכים "למנטז" את האפליקציה, להלן אמנה אותן:

Custom search ads –  אייקי מציע לבעלי אפליקציות שמציעים בה אפשרויות חיפוש (כמו למשל Yelp) להכניס תוצאות חיפוש ממומנות דרך גוגל כך שבין התוצאות שהאפליקציה מציעה תופענה מודעות של גוגל.

Display Network–  שטחי פרסום כמו שאנחנו כבר מכירים מ"האינטרנט הישן"… במובייל נכנסות אפשרויות חדשות:

Mediation – כפי שתיארתי בחלק הראשון, מדובר במערכת שמאפשרת להציג מודעות מרשתות אחרות.

DFP– את Double Click for publishers רבים כבר מכירים, בכמה מלים אספר שזוהי מערכת המאפשרת לנהל את המודעות והמפרסמים בשטחי הפרסום וניתן לעשות באמצעות אופטימיזציה להגברת הרווחיות באתר שלך. כאמור, כעת ניתן להשתמש במערכת גם באפליקציות.

בהמשך הציע סנדרפליי תרשים המנתח את המודלים העסקיים ואת האפשרויות המוצעות בפניהם:

בהמשך עלתה על הבמה אנה זפסוצ'יני, מומחית אסטרטגיה בגוגל ישראל, לדבר על ההזדמנויות והפיצ'רים שאדוורדס מאפשרת. זה היה המאני טיים אם אתם שואלים אותי.

אנה פתחה את דבריה בסיבות לפרסם את האפליקציה: הגדלת נתח השוק והאצת הצמיחה והמשיכה בפריטה וירידה לפרטים של הBest practices בפרסום המובייל. מבחינה אסטרטגית המליצה אנה על הדברים שיש לקחת בחשבון, על המפרסם לדעת את התשובות לשאלות הבאות:

אחרי שענינו על השאלות האלה אנחנו מוכנים להתחיל לפרסם ולהגיע לקהל הזה. איך נעשה זאת? באמצעות אדוורדס כמובן!

למה אדוורדס?

הכלים המומלצים לפרסום באדוורדס:

בהמשך נבדק הקייס סטאדי על Deemedya מחלק א שפורק לחמישה שלבים:

  1. הכר את הקהל ממש טוב
  2. העברת המסר לקהל באמצעות מודעות
  3. אופטימיזציית המרות ואנליטיקן למה שקורה באפליקציה in-app analytics
  4. להמשיך לגייס יוזרים
  5. להשתמש במגוון סוגי המודעות

המשך יבוא בחלק ג'…

Exit mobile version