עדכון גוגל: גמישות בפרסום עם בינה מלאכותית

אמ;לק🕐

גוגל מעדכנת את השיטה שלה להתאמת ביטויים כדי להתרכז בכוונת המשתמש ולספק למפרסמים גישה רחבה יותר לחיפושים קשורים.

📰 והרי החדשות:

גוגל העדכנה את מערכת התאמת הביטויים שלה, תוך שימוש במערכות מבוססות בינה מלאכותית כדי לחבר בין מודעות לחיפושים של המשתמשים בצורה יותר גמישה. במקום להסתמך על סדר מדויק של מילים, כעת ניתן להופיע עבור חיפושים בדומים מבחינת הכוונה, מה שמסייע להגביר את החשיפה מבלי לוותר על איכות. השינויים מאפשרים למפרסמים גמישות רבה יותר באסטרטגיות הפרסום שלהם.

📘 מה אנחנו לומדים מזה:

  • מערכת ההתאמה מתמקדת יותר בכוונת החיפוש מאשר בהתאמה מדויקת של מילות מפתח.
  • אפשר להשתמש בהתאמות מותגיות ובשליטה נרחבת יותר כדי למנוע הופעה בחיפושי מותג לא רלוונטיים.
  • שימוש בהתאמת ביטוי מאפשר חשיפה רחבה תוך שמירה על רלוונטיות.
  • מהווה דרך ביניים בין התאמה מדויקת והרחבה ויכולה לסייע בהגעה לקהל רחב יותר אך ממוקד.

✅ מה כדאי לעשות עכשיו:

  • השתמשו בכלים כמו התאמה שלילית כדי לוודא שהמודעות לא יופיעו במקומות לא רלוונטיים.
  • ארגנו את המודעות על פי נושאים כדי לשפר את הרלוונטיות.
  • ניטור בעילות מותגים על חיפושים דומים למותג כדי לשלוט בהופעה.

🎯לסיכום:

שיטת התאמת הביטויים החדשה של גוגל מקנה למפרסמים גמישות רבה יותר אבל דורשת התאמה וניהול מדויק כדי למנוע הופעות לא רצויות.

זקוקים לסיוע נוסף? נוכל לעזור ביצירת אסטרטגיה אפקטיבית לפרסום בגוגל. בקרו אותנו בטופס הצור קשר כאן! ספרו לנו איך המערכת החדשה משפיעה עליכם, או שתפו את המידע הזה עם חברים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.