Site icon טראפיק

איך לכתוב ניוזלטר בצורה נכונה – כי הכסף נמצא ברשימה

שיווק בניוזלטר הוא שיטה שככל שתפנימו שצריך לאמץ אותה יהיה יותר טוב. באמת, לא חסרים בעלי האתרים והעסקים שגילו את העוצמה של הרשימה הזו בשלב מאוחר בחיי העסק ורוצים לתת לעצמם סטירה מצלצלת על שלא בנו את הרשימה מהיום הראשון.

אז למה כדאי לעשות שיווק בניוזלטר?

למרות שזה יישמע לכם מוזר, יותר קל להתבלט ברשימות התפוצה מאשר ברשתות החברתיות. תחשבו על זה, אדם ממוצע רואה כמה מאות של סטטוסים וציוצים ביום, שהולכים ונקברים בפיד בקצב מסחרר, לעומת פחות ממאה מיילים ביום שנשארים ומחכים לו בתיבה.

אחוזי מכירות גבוהים יותר, אינספור מחקרים נעשו והוכיחו כי הדיוורים עובדים. וזה הגיוני… באפיק השיווק הזה בונים מערכת יחסים עם הלקוחות, אנחנו מגיעים אל הלקוח כשהוא כבר מכיר אותנו, הוא בחר לקבל מאיתנו דיוורים ואם נעשה את זה כמו שצריך הוא גם יקנה מאיתנו בשמחה.

עלויות נמוכות, התשלום שמשלמים למערכת המדוורת (ראה סקירת ספקי ניוזלטר) הוא בדרך כלל לא גבוה ומחזיר את עצמו עם המכירות. סביר להניח שרוב התקציב שלכם יילך על גיוס הלקוחות והגדלת הרשימה…

 טיפים לכתיבת ניוזלטר בצורה נכונה ויעילה

אם יש לכם טיפים נוספים או שאתם סתם רוצים להודות לי אתם מוזמנים להשאיר תגובה.
בכל מקרה… הירשמו לניוזלטר שלי לקבלת עדכונים וטיפים נוספים – זה בחינם…

דואר אלקטרוני:
שם:

Exit mobile version