Site icon טראפיק

אבחון PPC: כך תזהו את הגורם לירידה בהמרות בגוגל

אמ;לק🕐

המאמר דן בקשיים נפוצים ב-Google Ads הגורמים לירידה בהמרות ואיך להתמודד עימם. בין השאר מדובר בבעיות כמו מגבלות תקציב ודפים נחיתה חלשים.

📰 והרי החדשות:

כאשר הקמפיינים בגוגל חווים ירידה בהמרות, הדבר עשוי לנבוע מסיבות רבות כמו מגבלות תקציב או דפי נחיתה לא אופטימליים.
ישנן מספיק סיבות נפוצות שיכולות לגרום לכך כגון מגבלות תקציב שלא מנוצלות או שינויים בשוק.
מומלץ לבצע בדיקה יסודית ולא לבצע שינויים רדיקליים במהירות.

📘 מה אנחנו לומדים מזה:

✅ מה כדאי לעשות עכשיו:

🎯לסיכום

המרות נמוכות הן חלק אינטגרלי מהמשחק, ומשווקים צריכים לדעת להתמודד עם זה בעקביות ומומחיות. בסופו של דבר יש להשקיע בקמפיינים מותאמים ולבחון את השוק ללא הרף.

אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לעזור לכם לפתור בעיות והחלטות בקמפיינים שלכם. ניתן ליצור קשר כאן. נשמח אם תשתפו או תשאירו תגובה!

Exit mobile version