עדכונים במערכת Performance Max של גוגל: שיפור הדיווח, השליטה והיכולות היצירתיות.

אמ;לק🕐

גוגל משדרגת את מערכת ה-Performance Max כדי לשפר את הדיווח, השליטה והיכולות היצירתיות שלכם.

📰 והרי החדשות:

בתאריך 23 בינואר 2025, גוגל הכריזה על שיפורים חדשים במערכת Performance Max, שכוללים שיפורים בדיווח, שליטה ויכולות יצירתיות. השיפורים כוללים הוספת פיצ'רים חדשים כמו מילות מפתח שליליות ברמת הקמפיין והיכולת להוסיף יעדי רכישת לקוחות חדשים ביחד עם מעקב טוב יותר אחרי ביצועי הנכסים הדיגיטליים.

📘 מה אנחנו לומדים מזה:

  • שליטה רחבה יותר: קמפיינים עם נתונים שליליים ויכולת לכוון יותר את פעולות הבינה המלאכותית שלכם.
  • דיווח מדויק יותר: כלי דיווח מפורטים יותר מאפשרים לכם להבין איזה חלק בקמפיין מצליח יותר.
  • שיפור בהכרה: אפשרות לזהות מאילו חיפושים מגיע התנועה, וליישם שליטה על מודעות בפורמט מוצרי הקניות.
  • מיקוד לקהל: חידושים של פילוח לפי מכשיר וגיל כדי לייעל את התוצאות.

✅ מה כדאי לעשות עכשיו:

  • בדקו את השיפורים ב-Performance Max והבינו אם הם מתאימים לצרכים שלכם.
  • עדכנו את אסטרטגיות המודעות שלכם כדי לשלב את המאמרים והמדדים החדשים.
  • ייעצו עם הצוות ב-Google Ads שלכם לקבל מידע נוסף על הפעלת הבטאות החדשות.

🎯לסיכום

השיפורים החדשים ב-Performance Max יוצרים הזדמנויות חזקות יותר להגדיל את הישגי השיווק הדיגיטלי שלכם בעזרת אנליטיקה מתקדמת ושליטה משופרת.

זקוקים לעזרה נוספת? צור איתנו קשר כאן והשתתפו בשיחה על השינויים הללו! נשמח לשמוע ולשתף אתכם בעדכונים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.