שינויים גדולים בגוגל אדוורדס לאפליקציות

ההודעה האחרונה מגוגל בבלוג הרשמי שלהם מביאה איתה בשורה לבעלי אפליקציות שכבר מפרסמים במערכת ומציעה פיתוי גדול למי שעוד לא שם.

להלן שלושת הנקודות המשמעותיות שאני הבנתי מההודעה מוזמנים להתרשם ולהוסיף בתגובות תובנות משלכם:

1. אפשרויות טרגוט חדשות הכוללות טרגוט לפי אפליקציות מותקנות ותדירות השימוש בהן. כלומר ניתן לשסות את המודעות שלנו ליוזרים שעל המכשיר שלהם מותקן קנדי קראש והם משחקים בו 3 פעמים ביום.

2. פרסום "לינקים עמוקים" (deep linking) לתוך האפליקציה. החידוש הוא שהמודעות לא יהיו רק לעמוד ההורדה אלא לעמודים פנימיים בתוך האפליקציה. לי זה הזכיר רימרקטינג.

3. (עתידי) מדידה יותר טובה של הקמפיינים לא רק ברמת ההורדה אלא ברמת ה retention וה-in app.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על פרסום אדוורדס לאפליקציות מוזמנים לבדוק את הקורס שהקלטתי ב udemy (הנחה לגולשי האתר).

פוסטים נוספים באותו הנושא:

תגובתך חשובה לי

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *