פרסום באאוטבריין: האם זה מתאים גם לעסק שלך?

כמה מכם הקוראים מכירים את אאוטבריין? על אף היותה חברה מסחרית השאלה הזו לא טריוויאלית.
למי שמכיר אני לא צריך להסביר איך נראות המודעות אבל מה שיותר מעניין שגם מי שלא מכיר בטח נתקל במודעות שלהם בלי לדעת שהן בכלל פרסומות. וזו הגדולה של אאוטבריין.

אאוטבריין מובילה כיום בתחום המכונה Native Marketing, שיווק טבעי בתרגום חופשי.
כיום ניתן למצוא מודעות של אאוטבריין באתרים הגדולים בישראל כמו ynet, themarker, haaretz ועוד. ברמה הבינלאומית גם אתרים כמו CNN, fastcompany ועוד מובילי בתחום החדשות, רכילות ואופנה.

אם עוד לא הסברתי את עצמי מספיק אז אתן לתמונה לדבר בעד עצמה. המודעות של אאוטבריין נראות ככה:

היו לקוחות שכשהסברתי להם התקשו להבין את ההבדל בין המודעות של גוגל לבין המודעות של אאוטבריין. ללקוחות האלה אני מסביר שההבדל הוא שהמודעות של אאוטבריין משלבות באתר באופן "אורגני" וקשה מאוד להבחין כי מדובר בפרסומות, מתוך כך נוצר מצב שהגולש מגיע במצב בו הוא לא במגננה מפני פרסומות (מה שמכונה "עיוורון באנרים") ולמעשה הוא צורך את התוכן השיווקי שלנו בשמחה וברצון.
בכך שאנו מגיעים אליו בדיוק ברגע בו הוא סיים לקרוא כתבה אנו תופסים אותו כאשר הוא בציפייה לצרוך תוכן נוסף ומשביעים את התיאבון שלו לתוכן נוסף.

אם אתם רוצים לפרסם באאוטבריין אשמח לסייע ולהסביר יותר, אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ונתאם פגישה.
*כמו כן מוזמנים לעיין בקורס שהקלטתי על Native marketing


פוסטים נוספים באותו הנושא: