חמישה טיפים לשליחת ניוזלטר – חלק ב'

בפעם שעברה דיברנו על למה והאם כדאי להשתמש בשיטת השיווק של ניוזלטר וגם נתתי כמה טיפים.

מאז עשיתי עוד קצת שיעורי בית וחידדתי עוד כמה טיפים עבור מי שרוצה לדעת איך לעשות שיווק נכון באימיילים.

ניגש לעסק, הנה הטיפים להפעם:

  1. חלקו את הרשימה. לא במובן של לחלק אותה לחברים אלא במובן של ביצוע סגמנטציה לקהל הנמענים שלכם. חלוקה מומלצת היא לפי:

א.      "פותחי מיילים"

ב.      לקוחות שקנו או הורידו

ג.       מיקום (אם אתם בינלאומיים ויש לכם את האינפורמציה)pslogo

2.     התאימו את המיילים לסמארטפונים. הקהל שלכם קורא את המיילים בסמארטפון.

3. תוכן גרפי- כדאי לשלב תמונות או וידאו במייל, גם אינפוגרפיקות יעבדו.


  • 4.  תשקיעו בכותרות- כותרת חזקה היא מה שיעשה את ההבדל אם לפתוח את המייל או לא. תשקיעו בה.

  • 5.  נזכרתי בדבר- כדאי מאוד להוסיף נ.ב למייל – באופן אירוני זה כנראה הכי נקרא ושהקוראים קוראים ויזכרו במייל שלכם. הנ.ב זה המאני טיים שלכם.

אם יש לכם טיפים נוספים או שאתם סתם רוצים להודות לי אתם מוזמנים להשאיר תגובה.

בכל מקרה… הירשמו לניוזלטר שלי לקבלת עדכונים וטיפים נוספים…

דואר אלקטרוני:
שם:

פוסטים נוספים באותו הנושא:

תגובתך חשובה לי

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *